Veelgestelde vragen

Let op: Heb je een @hotmail account lees dan even dit: heb je binnen 24 uur (op werkdagen) geen antwoord gekregen, kijk dan even in de spambox. Waarschijnlijk is mijn berichtje daarin terechtgekomen. Pas daarna in je e-mail account aan dat alle e-mails van info@madebymaly.nl gewenst zijn.

 

Waarom kan ik soms niet het aantal artikelen bestellen die ik nodig heb? Je kunt alleen het aantal artikelen bestellen die wij op voorraad hebben of die wij snel voor u kunnen bestellen, zoals de diverse garens. Bv. je wilt 4 bollen bestellen maar het bestelmenu geeft maximaal 3 stuks aan, dan betekent dit dat wij 3 stuks op voorraad hebben.

Catania garen en sommige andere artikelen kun je altijd bestellen, ook al zouden wij niet het gewenste aantal op voorraad hebben. De levertijd van dit artikel is zo kort (meestal één werkdag) dat wij je bestelling vaak de volgende dag al kunnen verzenden.


Hoe werkt de webwinkel? Links op de pagina vind je het winkelmenu (op sommige mobiele apparaten vind je linksbovenaan het navigatiemenu). Door op de woorden te klikken komt je alle artikelen tegen. Soms kom je eerst nog in een sub-menu. je kunt dan bv. kiezen of je catania of colorcrafter garen wilt bekijken.Wil je meer informatie over een artikel of een grotere foto? Klik dan met uw muis op de foto of op het vakje `meer informatie`. Je komt dan in een ander scherm waarin een grotere foto en meer bijzonderheden van het artikel te vinden zijn. Is deze informatie niet voldoende, dan kun je me altijd een mailtje sturen via het contactformulier of via email.

Ik wil een artikel bestellen. Je kunt een artikel bestellen door op het vakje `bestellen` te klikken dat bij het artikel staat. Er komt dan één artikel in uw bestellijst te staan. Wil je meer stuks van een artikel bestellen, verander dan het cijfer 1, dat voor het winkelwagentje staat in het gewenste aantal. De bestellijst kunt u ook  vinden linksboven op de pagina, het heet `winkelwagen` Je kunt weer verder gaan met winkelen door onderaan op de bestelpagina op het vakje `verder winkelen` te klikken.

 

Het vakje `bestellen` staat niet bij het artikel dat ik graag wil. Helaas is dit artikel momenteel uitverkocht. Je kunt ons altijd mailen om te vragen wanneer dit artikel weer voorradig is.

 

Ik wil meerdere artikelen van één product bestellen maar dit gaat niet. Wij werken met voorraadbeheer. Er zijn momenteel niet genoeg artikelen van dit product voorradig en dit artikel is niet binnen één dag bij te bestellen.

 

Ik heb alle artikelen in mijn bestellijst geplaatst en wil graag gaan bestellen...

  • Klik dan linksboven op de pagina op `winkelwagen`. Je komt dan op de algemene bestelpagina. De (eventuele) verzendkosten en betaalwijze kun je op de volgende pagina wijzigen. Klik op 'Bestelling afronden'. Je komt nu op de volgende pagina.
  • Kies of je een account wilt aanmaken of zonder account verder wilt gaan.
  • Je bent nu op de pagina 'Bestelling bevestigen'. Bij het vakje `betaalwijze` kiest u of u uw bestelling af wilt komen halen (betaling bij afhalen), je de betaling vooraf via een bankoverschrijving overmaakt of dat u je de betaling via iDeal/bancontact overmaakt.
  • Ook vul je hier je adresgegevens in. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen of om het pakketje op een afhaalpunt op te halen. Soms komt er te staan dat er een ongeldig e-mail adres is ingevoerd. Je hebt dan waarschijnlijk een spatie (leeg vakje) achter je e-mail adres staan. Ga met de backspacetoets terug tot het eind van  het e-mail adres.

​​​Vergeet niet het vakje voor de algemene voorwaarden aan te klikken. Het is aan te raden om deze ook daadwerkelijk te lezen om misverstanden te voorkomen.

 Je kunt eventuele vragen of opmerkingen in het vakje `opmerkingen` kwijt.

  • Klik nu op `bestelling bevestigen`. 

Je ontvangt daarna een automatisch e-mail bericht. Heb jedeze niet binnen een half uur binnen gekregen, dan ben je waarschijnlijk vergeten op de knop `bestelling verzenden` te drukken of heb je een fout in e-mail adres gemaakt. De bestelling is dan niet bij mij binnen gekomen. Je kunt het dan opnieuw proberen of me een berichtje sturen. Heb je wel een automatische bevestigingsmail gekregen? Je bestelling is dan ook bij mij binnengekomen. 

 

Ik zou graag alle artikelen in het echt willen bekijken...

Momenteel zijn wij alleen een internetwinkel met afhaalmogelijkheid.

 

Ik krijg wel de bevestigings e-mail maar geen aparte e-mail met de factuur en alle benodigde gegevens...

In de bevestigingsmail vind je alle informatie.  In de bijlage vind je de factuur.

 

ik streef er naar op werkdagen binnen 24 uur te reageren, met uitzondering van vrijdag, zaterdag en zondag. Heb je na 24 uur (op werkdagen) geen e-mail ontvangen mail me dan even, je bestelling of mail is dan onverhoopt niet binnengekomen of mijn e-mail naar jou toe is in de spam-map geplaatst. Dit gebeurt regelmatig met @hotmail adressen. Kijk dan even de spammap na of daarin een berichtje van MadeByMaly staat.


Hee, mijn winkelwagen is opeens leeg...
Waarschijnlijk heb je op de knop  `vernieuwen` gedrukt. Deze knop vind je meestal boven aan uw scherm, naast de balk waarin je de webpagina`s intypt. Als je deze knop indrukt vernieuwt de webwinkel zich en worden helaas soms de al geplaatste artikelen uit het winkelwagentje verwijderd. Bijna elke pagina in de webwinkel heeft een `terug`knop waarmee je terug naar een vorige pagina kunt gaan.

 

Ik wil op de hoogte blijven van alle nieuwe artikelen...

Word dan lid van onze facebookpagina en/of instagram pagina. Deze kunt u hier vinden: https://www.facebook.com/madebymaly en www.instagram.com/madebymaly_malyoriginals

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Gastenboek

  • 03-12-2020 - lekker snel geleverd, ben er blij mee lees meer
  • 18-10-2020 - Super snelle levering en mooie kwaliteit, de engeltjes zijn gemaakt...  lees meer
  • 05-10-2020 - pakje zeer snel geleverd in zeer goede
    verpakking blij mee lees meer
Plaats een bericht
© 2010 - 2020 madebymaly | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel